сряда, 3 юни 2015 г.

Домашен дюнер

Здравейте,
От много време се каня да дам началото на този блог, като за целта започнах да снимам всичко, което приготвям през последната година или две. Сега обаче, когато съм готов да пусна първият пост ми е малко странно да пиша за нещо отдавна минало - сякаш съм загубил енергията от конкретното готвене.

Затова започвам с нещо, което спретнах преди точно час и ми е прясно
J
Понеже често работя от вкъщи имам привилегията основно да консумирам домашно приготвена храна, но не винаги имам нещо сготвено. Така бе и днес. Из между всички задължения за деня не ми остана време дори да мина да си взема нещо готово, нямах и нищо сготвено от предния ден, затова се наложи да измисля нещо много бързо, защото трябваше да се вместя в 25-те минути, който ми оставаха до следващата онлайн среща.

Преди няколко дни в един малък млечен магазин видях къпани кори, които бях срещал и на други места и на момента ми хрумна, че може да спретна домашни дюнери с тях (още ме тресеше треската от Истанбул, където бях преди 2 седмици). Сметнах, че имам всичко нужно в хладилника и запретнах ръкави. Ето ги и продуктите, които ползвах
:

·         Пилешко филе
·         Пресни картофи
·         Домати
·         Краставици
·         Зеле
·         Зелена салата
·         Кисело мляко и чесън (за млечният чеснов сос)
·         Магданоз


В малко мазнина си изпържиш 1 средно голям пресен картоф, междувременно нарязах на ситно всички зеленчуци, в купичка счуках малко чесън (1/2 малка скилидка) със сол и добавих голяма лъжица кисело мляко.
След това излях мазнината от тигана, забърсах го с кухненска хартия и метнах филенцето (не обичам да пържа, особено когато не е нужно). На филенцето му е трябват не повече от 3 мин от двете страни.

След като филето бе готово загрях на тигана половината кора свита на две. Нямаше друг начин да я събера вътре, защото е доста голяма. След като я позапекох сложиш всичко вътре и навих и ето го резултата:




Обещавам следващият пост да е нещо по-интересно, а дотогава не забравяйте - Здравето е най-ценното, което имаме! Затова си го пазете, като спортувате и се храните качествено!

2 коментара:

  1. Супер е дюнерът !Браво за рецептата! Поздрави!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ти Candy! Това е първият коментар в този блог :) За мен е чест и привилегия, че го получавам от такъв блогър - страхотни рецепти със страхотни снимки и отлично поддържан блог.. Поздрави!

      Изтриване

Благодаря ви за проявения интерес! Готвещия Стан ще се свърже обратно с вас възможно най-скоро!